Блог учителя української мови та літератури Антонової Євгенія Миколаївни

Шановні колеги, вітаю Вас на моєму блозі. Сподіваюся, ви знайдете для себе щось цікаве! Буду вдячна за коментарі!

Мої уроки

1. Нейромережі для малювання стрімко розвиваються, зображення стають все більш і більш деталізованими, якісними та реалістичними.
Нейромережі для малювання стрімко розвиваються, зображення стають все більш і більш деталізованими, якісними та реалістичними.
Павлуша та Ява

 На уроці української літератури учні створили образи головних  героїв твору "Теореадорів з Васюківки" Всеволода Нестайка - Яви та Павлуші.
______________________________________________________________
Леся Українка "Лелія"




______________________________________


2. Характеристика головного героя може бути різною
____________________________________________

   Котра година?


3. Добірка прийомів візуалізації навчальної інформації, які допоможуть зробити процес навчання осмисленішим, а урок – цікавішим.

_________________________________________________________________
4. Хмаринка слів - це 



____________________________________________________
5. Нейромережа та уроки літератури

Використання нейромережі на уроці української літератури під час опрацювання твору "Митькозавр із Юрківки"
_______________________________________

6. Використання ребусів на уроці української мови при вивченні синтаксису


7. Ще один прийом візуалізації - скетчноутінг. Це чудовий спосіб законспектувати паспорт твору


8. Мнемотехніка – це система методів та прийомів, які допомагають розвивати можливості пам’яті та в результаті засвоювати великий обсяг інформації.





9. Акровірш –
це вірш, в якому перші літери рядків утворюють слово або речення.




10 .Узагальнювальні картки за творами української літератури


11. Візуалізація тексту на уроках української літератури. Емодзі



12. Використання інформативного ґрона під час вивчення твору "Маруся Чурай"






13.Творчі фотозавдання до Дня української хустки



14. Фоточеленжі на уроках української літератури "Як би виглядали письменники, якби вони жили сьогодні?"






15. Використання кросвордів на уроках української мови до Дня Соборності

16. Розмальовки -чудовий спосіб відтворити головного героя казки "Фарбований лис"

17. Створення ДЕРЕВА ТОЛЕРАНТНОСТІ 

18. Квітки НАСТРОЮ, на яких учні записували синоніми до слова "мова"



19. Використання ПАЗЛІВ на уроках української мови до Дня хустки


20. Театралізована вистава для учнів початкової та старшої школи "Щедрик"




21. Створення писанок за допомогою слів та кольорів до Великодня

22. Створення ВІДЕОЕМОДЗІ під час озвучування вірша Ліни Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать"

23. Інтерактивна авторська вікторина "Знай українську"




24.Інтерактина авторська літературна вікторина для учнів 11 класів



25. Жива інтерактивна авторська  презентація "Упізнай письменника" для підготовки учнів до НМТ\ЗНО


26. Візуалізовані авторські  схеми та таблиці з української мови для повторення та узагальнення навчального матеріалу

27. Візуалізовані авторські таблиці з української літератури для підготовик до НМТ\ЗНО

28. Авторські тести у форматі ЗНО з української мови та літератури


29. Авторські таблиці з української літератури за програмою ЗНО\НМТ з української літератури

30. Робота з текстом під час вивчення теми "Правопис іншомовних слів"

31. Робота з кросенсом на уроках літератури

32. Використання мовної арифметики під час визначення теми уроку

33. На уроці української літератури учні 5 класу , вивчаючи твір "Чотири сестри" , створювали за допомогою штучного інтелекту  чарівну пору року Осінь. Діти пофантазували та створили цілий ряд авторських картин.

34.  На уроці української мови під час вивчення теми "Способи дієслів" учні 7-б класу створили КОМІКСИ , де використали дієслова умовного та наказового способу. Такий вид роботи дуже сподобався дітям, вони підійшли дуже творчо до цієї роботи.


35. Асоціативний колаж за творчістю Тараса Шевченка


36. Використання сенкану та нейромережі


37. Схеми до твору "Енеїда"




37.  Візуалізація під час вивчення теми "Апостроф"



38. Розробка мемів на уроках української літератури







39. Вивчаємо подвоєння в іншомовних словах за допомогою ігрових технологій




40. Використання авторських текстів для запам'ятовування правопису іншомовних слів





41. Проєкт "Картини Тараса Шевченка  оживають"


42. Оформлення стенду до Дня народження Шевченка


43.  Проєкт " Яким я бачу Тараса Шевченка сьогодні?



44. Конспект до творчості Тараса Шевченка














































Немає коментарів:

Дописати коментар